Vállalkozás neve: Stadlerné Csarmaz Kitti. e.v.
Székhelye: 6600 Szentes Szabadság tér 3. 3/12.
Adószáma: 57252416-2-26
Nyilvántartási száma: 55864767
Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni a korallvirag.hu webáruházunknak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.
A webáruház működésével, a rendelés és a szállítás folyamatával kapcsolatban felmerült kérdéseidre emailben és telefonon tudunk válaszolni: korall@outlook.hu
Kereskedelmi feltételek – virágküldés és ajándékküldés Magyarországra – virágküldés külföldre
Az itt felsorolt általános kereskedelmi feltételek minden rendelést leadott vevőre vonatkoznak:
- A rendelés leadásával a vevő tudomásul veszi, hogy az eladó a honlapon – korallvirag.hu – megjelentett árak alapján dolgozik, bármely más forrás semmis. Az eladó a változtatás jogát fenntartja.
- Virágkötőink egyedi csokrokat kötnek, amelyek kifejezetten a vásárló kérésére készített termékek, ebből kifolyólag két teljesen egyforma csokor nem létezik. Minden csokor természetesen kézzel készül, amibe a legfrissebb virágokat kötjük. A fényképek így minden esetben illusztrációk – a csokor jellegét jelzik.
- Mivel nem létezik két egyforma csokor és virágkötők is más-és más stílusban készítik el ezeket, ezért tájékoztatásként adjuk, hogy a küldendő csokroknál azt tudjuk garantálni, hogy az Ön által kiválasztott termékhez hasonló kap, mely stílusában, formájában, virágértékében garantáltan az, amit választott.
- A küldendő termékeket Orosházán és környékén a hét minden napján kiszállítjuk akár vasárnap is! Vidékre is mindennap szállítunk, csak a hatályos törvények miatt péntekig kérjük leadni a megrendelést. Munkatársunk minden esetben tájékoztatja Önt az esetlegesen felmerülő szállítási problémákról.
- A kiszállítás időpontját napra pontosan van módunkban teljesíteni.
- Pontos időpontot csak kegyeleti illetve esküvői alkalmakra van lehetőség megadni. (Ebben az esetben kérjük előre egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal.).
- A virágszállítónk, abban az esetben, ha címzett nem tartózkodik a megadott címen,vagy nem elérhető, akkor egy harmadik személy segítségét is igénybe veheti (pl.: szomszéd, recepciós, portás).
- A megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, és bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
- A virágvásárlást – virágküldést – ajándékküldést bizalmi ügynek tekintjük.
- Tekintettel arra, hogy a virág egy naponta beérkező friss termék, lehetséges, hogy az Ön által választott csokor valamelyik összetevője épp nincs készleten. Ilyen esetben az összetevő helyettesítése megengedett.
Rendelésfelvétel
- Amennyiben a vevő által megadott információk hibásak vagy valótlanok, akkor az eladó nem tehető felelőssé a lehetetlenné vált kiszállítás miatt.
- A kínálat mindig a készlet erejéig érvényes.
- Áruhiány esetén, az eladó fenntartja magának a jogot, hogy egy minőségében, stílusában, formájában, tartalmában és méretében hasonló terméket szállítson.
- A címzett telefonszámát mindenképpen kérjük, hogy adja meg, lehetőség szerint helyi mobil számot, ezzel megkönnyítve munkánkat!
Szállítás – virágküldés – ajándékküldés
- Egészségügy intézménybe és idősek otthonába szállítás esetén, kérjük, adja meg a szoba számát.
- Szállodába, kempingbe, nyaraló faluba történő kiszállításkor, kérjük, adja meg a szoba számát, vendégek nevét.
- Az ilyen helyekre a szállításokat, csak a recepcióig tudjuk garantálni!
- Katonai bázisra, kikötőbe, repülőtérre, vasútállomásra való szállítást nem minden esetben tudjuk garantálni!
- Ritka esetben a virágkiszállítás nem megoldható! –akkor természetesen a pénzt visszautaljuk.
- Amennyiben a vevő a megemelkedett áru virágküldést nem kéri, akkor a megrendelést töröljük és a kifizetett összeget visszautaltatjuk.
Kézhez vétel – virágcsokor átadása
- A virág egy gyorsan romló termék, amelyet kifejezetten a vásárló kérésére készítettek, ezért minden a terméket érintő reklamációnak, elállásnak amennyiben a terméket átvették, helye nincs.
- Abban az esetben, ha a címzett a küldemény visszautasítja, és ez nem a termék, vagy a szolgáltatás minőségével kapcsolatos, akkor azt átvettnek tekintjük!
- Személyes átvétel esetén a virágbolt a megrendelt és elkészített csokrot, a megrendelésben szereplő átvételi dátum után még 3 napig őrzi meg!
A termék romlandóságából kifolyólag a kifizetett, de 3 napon belül át nem vett megrendeléseket selejtezzük és átvettnek tekintjük!
Amennyiben Ön rossz címet ad meg, vagy a címzett más címen tartózkodik – második szállításra van szükség akkor a második, harmadik szállítás árát kiszámlázzuk a megrendelőnek.
Visszaküldés
- Amennyiben a virág a szállítás folyamán megsérült, átvétel előtt küldje vissza és saját költségünkre kicseréljük.
- Egyéb kártérítésnek helye nincs.
Elállás joga
- A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény alapján.
- A Vásárló a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, azonban a kiszállítási időpontot megelőző 48 órán belül történő rendelés lemondása esetén, az ellenérték visszafizetését nem tudjuk garantálni!
- Az elállást minden esetben egyeztetni kell írásban ügyfélszolgálatunkkal.
- Az elállási határidő a virágküldő szolgáltatás esetén a szerződéskötéskor kezdődik.
- Gyorsan romló termék vásárlása esetén, nem illeti meg az elállás joga a Vásárlót, amennyiben már kibontásra, átadásra került a termék!
- Ön virágcsokorra vonatkozó megrendelés elküldésével kinyilvánítja, hogy a kiszállítás tervezett időpontját, ennek hiányában a tervezett munkanapot megelőző 12 órában a teljesítés (a virágkötés) az Ön kifejezett, előzetes beleegyezésével megkezdődik, továbbá tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
- A virág egy gyorsan romló termék, amelyet kifejezetten a vásárló kérésére készítettek, ezért minden a terméket érintő reklamációnak, elállásnak amennyiben a terméket átvették, helye nincs.
- Az elállási joggal élő vásárlónak kötelessége saját költségén visszajuttatni a terméket a kézbesítő virágbolt részére.
- A vásárló nem kötelezheti az eladót a visszaszállítási díj kifizetésére, ez minden esetben a vásárlót terheli!
- A vásárlót nem terheli semmilyen más költség, a termék visszaszállításának díján kívül!
- A web áruház üzemeltetőnek 30 nap áll rendelkezésére, hogy visszatérítse a vásárló számára a teljes vételárat, amennyiben élni kíván az elállási jogával a vásárló, és visszajuttatta a megrendelt terméket.
- A vételár és a szállítási költség visszatérítésének lehetséges módjait a szolgáltató minden esetben egyezteti a vásárlóval.
Az ár
- Az árut, a rendelés idején, érvényes áron számlázzuk ki.
- A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát és Magyar Forintban, vagy a feltüntetett devizában értendők.
- A termék ára a devizaárfolyam ingadozásával változhat. A megjelenített árak nem tartalmazzák a megrendelő bankja, pénzintézete által felszámolásra kerülő extra költségeket és árfolyam átváltási különbözetet.
- Az árak nem tartalmazzák a házhoz szállítás és kezelési költség díját és az egyéb a képen látható ‘tároló edény’ (váza, kaspó) díját, ha és amennyiben az külön a leírásban nincsen feltüntetve. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
- A weboldalról – korallvirag.hu – megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Stadlerné Csarmaz Kitti e.v., mint Szolgáltató tartja fenn azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a web áruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
- Duplán megrendelt és kifizetett rendelés esetén, amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot a kiszállítás előtt, akkor a vételárat visszajuttatjuk Önnek. Kivétel akkor, ha a megrendelést a partnerünk, már elkészítette és az kiszállítás alatt van.
Adatkezelés – Megtiszteltetés,hogy az Ön meghosszabított kezei lehetünk ezért kiemelten fontosnak tartjuk az adatai örzését – bizalmassan kezeljük,hogy kinek mikor mit küldött ,mit üzent!
- Az web áruház használata során a Stadlerné Csarmaz Kitti E.V. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Stadlerné Csarmaz Kitti E.V. alvállalkozója, szerződött partnere. (pl.: futárszolgálat, kézbesítő partner, virágbolt, marketing partnere, oldal informatikai fejlesztője).
- A web áruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.).
- Az adatokat Stadlerné Csarmaz Kitti e.v. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
- A website-ról kifelé mutató hyper link-ken keresztül elérhető, érkező (landoló) oldal tartalmáért vagy használatáért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
- Nem vállalunk felelősséget bármilyen hyper-link-ken keresztül ránk mutató induló oldal tartalmáért vagy használatáért.
- A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja azt a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak.
- A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe, mobil eszköze tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
- A megrendelés folyamán rögzített adatokat Stadlerné Csarmaz Kitti E.V. mindaddig megőrzi, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését, kivételt képeznek a jogszabályi előírásban kötelezően tárolandó a rendeléshez és számlázáshoz kötődő adatok.
- A web áruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az Stadlerné Csarmaz Kitti E.V.. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető az Ügyfélszolgálati elérhetőségek valamelyikén.
- Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a korall@outlook.hu e-mail címen, kivételt képeznek a jogszabályi előírásban kötelezően tárolandó a rendeléshez és számlázáshoz kötődő adatok.
- A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
- A web áruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja Stadlerné Csarmaz E.V. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Tartalom és szerzői jogok
- A honlap tartalma nem minősül közhiteles nyilvántartásnak, közokiratnak, vagy jogi tanácsadásnak, azt a tartalomszolgáltató kizárólag tájékoztató jellegűnek tekinti. A honlapon található külső hivatkozások (linkek) követésével letöltött tartalom nem áll a tartalomszolgáltató befolyása alatt.
- A felhasználási feltételek módosulása esetén a tartalomszolgáltató e változásokat a honlapon teszi közzé.
Jogvita
- A felek törekednek a peren kívüli megegyezésre.
- A megegyezés hiányában a felek kikötik a Orosházi Járás Bíróság kizárólagos illetékességét.
- A Szolgáltató kizárja bármilyen kártérítési vagy kártalanítási felelősségét, bármilyen közvetett vagy közvetlen kár, veszteség bekövetkezése esetén, amely a jelen feltételek szerinti szolgáltatás rosszhiszemű igénybevétele, vagy az Ügyfél gondatlan vagy szándékos szabálysértése, vagy bűncselekmény kapcsán érte.
- A szolgáltató nem vonható semmilyen felelősségre és nem kötelezhető semmilyen kártérítésre az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért.
A Stadlerné Csarmaz Kitti E.V. fenntartja a jogot, hogy a weboldal tartalmát és az ÁSZF-t bármikor módosítsa, ide nem értve azon rendelkezéseket, melyek módosítását jogszabály kizárja.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási idő alatt.
- A weblapon megkötött szerződés, írásban megkötött szerződésnek minősül.
- A megkötött szerződéseket iktatjuk egyedi rendelés azonosító számmal, amely
tartalmazza a szolgáltatás megvásárlásának dátumát is. Ezek az információk utólagosan is hozzáférhetők.
- A szerződés magyar nyelven jön létre és a magyar jog az irányadó.
Cégünk törekszik az internetes magatartási kódex a magyar tartalomszolgáltatók egyesületének tartalomszolgáltatási és etikai kódexe betartására.
A kiszállított áru ellenértékét a következő módon egyenlítheti ki:
Online fizetések
- Átutalással
- QuickPay bankkártyás fizetés
- Utánvétel
- Személyesen virágüzletünkben 5900 Orosháza Székács József utca 61.
Ingyenes szolgáltatásaink
- Üdvözlőkártya minden csokor mellé (plusz pénzért természetesen választhat extra üdvüzlőkártyát)
- email küldés
- E-számla
- hírlevél küldés
Amennyiben a szolgáltatással kapcsolatban valami még nem világos vagy egyértelmű, akkor bátran írjon vagy hívjon, mindig igyekszünk segíteni. Szívesen várjuk ötleteit is, mindent amivel több örömöt tudunk szerezni.
Visszaszolgáltatási garancia
- A megrendelőnek a hatályos Ptk. értelmében joga van elállni a szerződéstől. Mivel jelen helyzetben a szolgáltatás tárgya speciális – a virág gyorsan romlandó árú -, ezért a gazdasági szervezet fenntartja a jogot az elállás miatt keletkezett költségeinek a megtéríttetésére. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket a megrendelő viseli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését hanyagságból vagy szándékosan idézte elő. Amennyiben a szállítás megkezdődött, a teljes szállítási díj költségként értelmezendő!
- Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy sérült, és a sérülés bizonyítottan az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét és az értékesítés törlését a virágküldő szolgálatunk- Viragneked.hu azonnal természetesen biztosítja. A termékkel kapcsolatban bármilyen nemű tartalomhiányt vagy sérülést a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget nem vállalunk.
- Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
- Fontos itt is megjegyezni, hogy a virágcsokrok egyedileg készülnek Önnek, nem gépsoron gyártódnak így a fényképek a csokor jellegét hangulatát adják vissza.
További információt ügyfélszolgálatunktól kérhet.